Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 16, 2011
Image Size
665 KB
Resolution
1600×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,891
Favourites
113 (who?)
Comments
62
Downloads
31
×
..... "rubies... " by es-jeruk ..... "rubies... " by es-jeruk
just do this out of my jobs -_-'

the fact is since i played Monster Hunter Portable 3rd till now (even i have cleared most of the final quests like : amatsu, alatreon, akantor, ukanlos. etc)
i haven't got even a piece of rathian ruby
i have killed it many times (including gold rathian)
i always do mega lucky thing + breaking + capture procedure

but .. ..
....
fuck . . .

the stresses became twice since my jobs got a problem the other day (_ _')

okay then
thanks for your attention
*back to work

CHEERS~
Add a Comment:
 
:iconsiggihar:
siggihar Featured By Owner Mar 1, 2014
me and rathalos these past hours
Reply
:iconswa59:
swa59 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Photographer
That would be me and a Lagiacrus. Well done!
Reply
:iconsoulrryvetal:
SoulRRYvetal Featured By Owner Nov 21, 2013  Student Interface Designer
farming for plate......... 100 rathians in i have at;east 20 of everything BUT the gad damn plate
Reply
:iconmyra-the-sark:
Myra-the-Sark Featured By Owner Aug 18, 2013
I know how you feel...except I'm after that darn plate. ~Myra
Reply
:iconbluerain007:
BlueRain007 Featured By Owner Jun 6, 2013
how i know how yu feel.... im having the same cursed desire 4 skymeralds of zin ç.ç
and yeah, every hunter SHOULDNT say "i need ....." cuz the game has a inner sonar 4 that and will never, never EVER find it.... not even in dreams -.-
keep trying, yu fellow hunter, keep trying just thinking "i wanna kill ian, thats all, i dont want anything special from it.... really...." and i wish yu luck!
Reply
:iconzombiescantfly:
ZombiesCANTfly Featured By Owner Feb 16, 2013
ahhh Tw T but why i love the rathian Tw T
Reply
:iconramman05:
Ramman05 Featured By Owner Dec 4, 2012
One defect of Monster Hunter, there are those times when you just can't get what you need, no matter how hard you fight for it.
Reply
:icones-jeruk:
es-jeruk Featured By Owner Dec 4, 2012  Professional Digital Artist
yeah, desire sensor.. every hunter must take note of that LoL
Reply
:icontheabyssalsymphony:
TheAbyssalSymphony Featured By Owner Sep 20, 2012  Student General Artist
I know that feel bro
Reply
:icones-jeruk:
es-jeruk Featured By Owner Sep 20, 2012  Professional Digital Artist
#hifive :D
Reply
Add a Comment: